fredag 29 oktober 2010

Varning för Marianns i Falun

Trots att detta inte är ett recept så är det matrelaterat! Blev så illa bemött på Marianns i Falun så jag vill utfärda en varning!!

Utanför på trottoaren står det på deras skylt att man får köpa en "Köttplanka med 1 glas vin eller 1 glas öl för 195-" Eftersom jag är magsäckopererad så delar jag och min sambo på allt och beställer 1 köttplanka, 1 förrätt, 1 glas rött och 1 glas lättöl. När vi får notan så får vi betala för vinet. Helt plötsligt är det "Det billigaste som ingår" eller "Det skulle ni ha talat om innan" som gäller!!

Jag säger "om jag tar ett glas vin till och vi får betala för en lättöl nu då så är det ok" men se det går icke!! Vi skulle ha sagt till före!! DÅLIGT!!! Riktigt DÅLIGT!!! Inget serviceminde-tänk där inte!! Ingen tanke om någon omformulering på trottoarprataren!! Bara stelbent "Ni skulle ha sagt till före"!! Vill verkligen INTE rekomendera Marianns i Falun!!

3 kommentarer:

@Spisat sa...

Bra där, helt rätt att sverka! Du tog ingen bild på gatutalaren?

Lena sa...

Tack för den! Dit går jag inte!

Carina sa...

Nej tyvärr gjorde jag inte det. Trodde väl aldrig att det skulle "behövas". Kanske jag också överreagerar men jag tycker ändå att deras servicemind skulle ha tänkt till en gång extra!